
Zaterdag 6 juni organiseren we in Antwerpen Centrum onze eerst “Q&U”-brunch.
Het opzet is simpel: wij voorzien een lekkere brunch en enkele gespreksonderwerpen en jullie doen de rest.
Deze zaterdag is voor iedereen die andere gezinnen met 22q11 wil leren kennen, iedereen die zijn of haar verhaal wil delen, iedereen die wil luisteren, iedereen die herkenbaarheid zoekt…
Jullie zijn welkom vanaf 11u tot 14u.
Kinderen mogen ook mee komen en dan proberen wij daar ook een leuke activiteit voor te voorzien zodat de adolescenten/volwassenen rustig de tijd hebben voor een ongedwongen babbel.
Je kan inschrijven via onze webshop!
We hopen jullie graag dan te begroeten!
Team 22q11
